coaching μαθητών

Coaching

Μαθητών

coaching μαθητών

Αφορά μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου και Φοιτητές

coaching

Κερδιζω

Προσωπική ενδυνάμωση και ανάπτυξη θετικής προσέγγισης αποδομώντας την χαμηλή αυτοεκτίμηση

Κερδιζω

Βελτίωση απόδοσης μέσω της κινητροποίησης και του προγραμματισμού

coaching

Κερδιζω

Αναγνώριση και καλλιέργεια δεξιοτήτων

Ποσο σημαντικο ειναι;

Αποδεδειγμένα  αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά εκπαιδευτικά εργαλεία γιατί είναι απόλυτα στοχευμένο στην πράξη και στο αποτέλεσμα.

coaching

Κερδιζω

Kατανόηση και αξιοποίηση των θετικών στοιχείων του χαρακτήρα

coaching

Κερδιζω

Ανάπτυξη συμπεριφορών επίλυσης προβλημάτων και πίστη στις δυνατότητες του

t h I n g

s.m.a.r.t

smart

Specific/
Συγκεκριμενος

Τι πρέπει να κάνω προκειμένου να τον επιτύχω;

Ένας στόχος πρέπει να αναδιαμορφωθεί από αφηρημένος και γενικός σε σαφής και συγκεκριμένος, ώστε τα βήματα που απαιτούνται να μπορούν να οριστούν πιο εύκολα.

smart

Measurable/
Μετρησιμος

Πως θα μετρήσω το αποτέλεσμα;

Για να είναι ένας στόχος συγκεκριμένος πρέπει να είναι και μετρήσιμος. Αυτό θα διευκολύνει την αξιολόγηση της προόδου.

Achievable / Εφικτος

Είναι εφικτός;

Ένας εφικτός στόχος είναι αυτός που μπορεί να επιτευχθεί λαμβάνοντας υπόψη τους διαθέσιμους πόρους (Chen, 2015). Για αυτό, είναι χρήσιμο να γίνει μια αξιολόγηση με βάση αντικειμενικά κριτήρια σχετικά με το πόσο ρεαλιστικός είναι ο στόχος πριν ξεκινήσει η προσπάθεια

smart

Realistic / Related – Ρεαλιστικος

Είναι ρεαλιστικός;

Ο στόχος πρέπει να είναι σημαντικός για το άτομο προκειμένου να διατηρηθεί το υψηλό κίνητρο κατά τη διάρκεια της διαδικασίας.

Time-Bound/ Χρονικα προσδιορισμενος

Πότε πρέπει να τον ολοκληρώσω;

Αυτό το χαρακτηριστικό είναι πολύ σημαντικό καθώς αν υπάρχει χρονικό όριο για την επίτευξη του στόχου, ο στόχος γίνεται πιο συγκεκριμένος και η όλη προσπάθεια βασίζεται σε ένα σχέδιο.

Τι ειναι οι S.M.A.R.T. στοχοι;

Ο καθορισμός στόχων, όπως και άλλες συμπεριφορικές πτυχές, έρχεται πρώτα στους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους, όπως ο Αριστοτέλης και ο Πλάτωνας, των οποίων οι φιλοσοφίες εκφράζουν ότι «η δράση μπορεί να ενισχυθεί με σκοπό» (George, 1972). Επιπλέον, ο Locke (1968) μελέτησε τη σχέση μεταξύ κινήτρων και καθορισμού στόχων και εξήγησε ότι οι εργαζόμενοι είχαν υψηλότερα επίπεδα κινήτρων όταν είχαν θέσει σαφείς στόχους και όταν είχαν λάβει ανατροφοδότηση για την πρόοδό τους. Παρόλα αυτά, ο Doran (1981) ήταν ο πρώτος που δημοσίευσε τη μέθοδο S.M.A.R.T.

s.m.a.r.t

coaching μαθητών

"Ένα πρόγραμμα coaching σε συνδυασμό με training δείχνει ότι αυξάνει την αποδοτικότητα έως και 80%, ενώ καταγράφει ROΙ 7-9 φορές το μέγεθος της επένδυσης (Harvard Businesss Review)".

επαγγελματικός προσανατολισμός μαθητών λυκείου
smart

Μαθησιακά στυλ κατά NLP

Μοντέλο VARK: Δεν μαθαίνουν όλοι το ίδιο. Το μοντέλο VARK προσδιορίζει τέσσερις τύπους μαθητών: οπτικοί, ακουστικοί, αναγνωστικοί/γραφικοί και κιναισθητικοί. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί κάποιοι άνθρωποι φαίνεται να μαθαίνουν πράγματα πιο γρήγορα από άλλους;

smart

Τα 6 καπελα σκεψης De Bono

Άσπρο, Μαύρο, Πράσινο, Κόκκινο, Κίτρινο, Μπλε

Κάθε καπέλο της σκέψης είναι ένας διαφορετικός τρόπος σκέψης. Έτσι μπορούμε να ωφεληθούμε από μια αντιπαράθεση διαφορετικών απόψεων, όπως συμβαίνει όταν άνθρωποι με διαφορετική σκέψη και πεποιθήσεις συζητούν ένα θέμα.

Growth zone VS Comfort zone

Το Μοντέλο Ζώνης Μάθησης περιγράφει το ταξίδι που κάνουμε συχνά όταν αρχίζουμε να μαθαίνουμε κάτι νέο. Χωρίζεται σε τρεις διακριτές ζώνες: Η Ζώνη Άνεσης: όπου αυτό που κάνετε είναι ρουτίνα και οικείο. Η Ζώνη Μάθησης (ή Ζώνη Ανάπτυξης): όπου πειραματίζεστε, αναπτύσσετε δεξιότητες και επεκτείνετε τις ικανότητές σας.

Ονειρέψου
Ανακάλυψε
Κατάκτησε.

“Οι μέρες λανθασμένων επιλογών που δεν σου ταιριάζουν τελείωσαν!”

coaching

Διαχείριση και Οργάνωση Χρόνου

Πολλοί μαθητές δυσκολεύονται να εξισορροπήσουν τα μαθήματα, τις εξωσχολικές δραστηριότητες και τις προσωπικές τους υποχρεώσεις. Οι μαθητές καταφέρνουν να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές διαχείρισης χρόνου, όπως η δημιουργία χρονοδιαγραμμάτων, ο καθορισμός προτεραιοτήτων και η χρήση εργαλείων παραγωγικότητας. 

Καθορισμος Στοχων και Σχεδιασμος Δρασης

Ο καθορισμός στόχων είναι μια θεμελιώδης στρατηγική στην καθοδήγηση των μαθητών. Βοηθώντας τους μαθητές να καθορίσουν σαφείς και εφικτούς στόχους, τους παρέχουν μια αίσθηση κατεύθυνσης και σκοπού. Αυτοί οι στόχοι μπορεί να είναι βραχυπρόθεσμοι, όπως η έγκαιρη ολοκλήρωση των εργασιών ή μακροπρόθεσμοι, όπως η αποφοίτηση με άριστα. 

Χτιζοντας γεφυρες για την επιτυχια:

Αποδεδειγμένες στρατηγικές καθοδήγησης μαθητών

Δεξιότητες και Τεχνικές Σπουδών

Το coaching βοηθά τους μαθητές να αναγνωρίσουν τα προτιμώμενα στυλ μάθησης και να προσαρμόσουν ανάλογα τις τεχνικές μελέτης. Διδάσκουν στους μαθητές αποτελεσματικές μεθόδους λήψης σημειώσεων, στρατηγικές κατανόησης ανάγνωσης και τεχνικές μνήμης. Το coaching μαθητών καθοδηγεί στην ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ακαδημαϊκή επιτυχία.

Προσαρμογή στρατηγικών για διαφορετικά στυλ μάθησης

Κάθε μαθητής έχει ένα μοναδικό στυλ μάθησης και η προσαρμογή των στρατηγικών καθοδήγησης για να ταιριάζει με αυτές τις προτιμήσεις μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την μαθησιακή του εμπειρία. Οι προπονητές θα πρέπει να αφιερώσουν χρόνο για να κατανοήσουν πώς μαθαίνει καλύτερα κάθε μαθητής, είτε πρόκειται για οπτικούς, ακουστικούς ή κιναισθητικούς μαθητές.

Αξιολόγηση και Συνεχής Βελτίωση

Για να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα των στρατηγικών καθοδήγησης των μαθητών, η αξιολόγηση και η συνεχής βελτίωση διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο. Αξιολογώντας τακτικά την πρόοδο και τα αποτελέσματα, προσαρμόζοντας τις στρατηγικές καθοδήγησης όπως απαιτείται, και γιορτάζοντας την επιτυχία μαθαίνοντας από τις προκλήσεις, οι εκπαιδευτές μαθητών μπορούν να βελτιώσουν την προσέγγισή τους και να υποστηρίξουν τους μαθητές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Χτίζοντας Αποτελεσματικές Σχέσεις

Η δημιουργία μιας ισχυρής και αξιόπιστης σχέσης μεταξύ ενός μαθητή και του coach του είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία. Χτίζοντας αποτελεσματικές σχέσεις, οι προπονητές μπορούν να δημιουργήσουν ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον που ενθαρρύνει τους μαθητές να ευδοκιμήσουν.  Τρία είναι τα βασικά στοιχεία για την οικοδόμηση αποτελεσματικών σχέσεων: δημιουργία εμπιστοσύνης και σχέσης, ενεργητική ακρόαση και αποτελεσματική επικοινωνία, ενσυναίσθηση και κατανόηση.

επαγγελματικος προσανατολισμός

Ακολούθησε μας:

© 2024 All Rights Reserved

Translate »
Scroll to Top
Verified by MonsterInsights